2014. december 22., hétfő

Utószó

Drága Olvasóim!


Először is köszönetet szeretnék mondani. Közel sem vagyok tökéletes ember és ezt be is bizonyítottam az elmúlt egy év folyamán. Be kell, hogy valljam: nem tetszik, amit véghez vittem. Ezt a történetet nem így terveztem.
Az elején még minden rendben volt, de aztán egyszerűen szétcsúsztam mint idegileg és minden máshogy. Az életemben is mélyponton voltam sokszor és nem tudtam semmire sem száz százalékosan koncentrálni, beleértve az írást is. Folyamatosan elkezdtem az újabbnál újabb részt, de semmi nem lett belőle, mert nem voltam megelégedve. Most sem vagyok. De egyszerűen nem mertem megengedni magamnak, hogy még most se tegyek ki semmit, legalább egy "Boldog Karácsonyt" üzenetet.
De úgy voltam vele, hogy igenis tartozom Nektek annyival, hogy megírom ezt a befejező részt.
Mielőtt kellemes ünnepeket kívánnék szeretném összegezni a blog történetét:

✦összesen 29 fejezet íródott.
✦a mai napon 16.852 oldalmegtekintés volt az oldalon!
✦20 csodálatos feliratkozóval gazdagodott az oldal!
✦az oldal 2013. 08. 02.-án nyitott, így összesen, ami azt jelenti, hogy EGY év NÉGY hónap és HÚSZ napig volt aktív, ami összesen 507 nap!!!
✦visszajelzések alapján Justin karaktere volt a kedvencetek. :)
✦a legtöbbet látogatott bejegyzés az az 1. fejezet Különös beszélgetőtárs volt 488 oldalmegtekintéssel.
✦a legtöbbet látogatott oldal a Szereplők fül volt 456 megtekintéssel.
✦a legtöbb megnyitás a What a Dick oldalról volt, összesen 356 alkalommal nyitottátok meg onnét a blogot.
✦országonként így változott az oldalmegtekintés:
Magyarország
12300
Egyesült Államok
1270
Románia
414
Oroszország
400
Egyesült Királyság
226
Kanada
216
Hollandia
208
Németország
163
Vietnam
133
Szlovákia
114
✦érdekesség, hogy a linkben elírtam a szöveget. Helyesen így lenne: makeme-happy

Remélem, azért örültetek, hogy olvashattatok és én is örülök, hogy velem voltatok mindvégig! Nagyon szeretlek Titeket! <3
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket nektek drágáim!!!! :*

ui.: Kérlek titeket, hogy itt a végére írjátok meg nekem, hogy mi volt a véleményetek úgy az egészről! Nagyon köszönöm!

Üdvözlettel és sok szeretettel:
XoLove Sophie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése